Service Excellence – vejen til den gode kunderelation

Service Excellence er noget, der kan anvendes, uanset hvilken branche man er i, da det handler om hvilken relation, man får skabt med sine kunder – om du arbejder i detail, restaurationbranchen, IT, på et advokatkontor eller en tandlægeklinik.

Pointen er, at du vil skille din virksomhed ud på den oplevelse kunden får, når de handler med dit produkt eller din service.

Du vil få:

  • Gennemgang af kunderejsen og de 6 niveauer af service samt ideer til, hvordan man kan overraske kunder på en engagerende og medrivende måde.
  • Forståelse for de forskellige kundetyper og at Service Excellence må tilpasses den enkelte kunde.
  • Viden om Service Excellence og inspiration til, hvordan du kan forbedre din service over for kunden og give en forstærket oplevelse, som vil differentiere din virksomhed fra andres samt bygge bedre relationer med kunden.
  • Kendskab til hvilken type kunde du selv er, og hvordan du kan blive en bedre kunde fremover.

Om foredragsholderen

Alexandra Ravn Birger Christensen er passioneret omkring Service Excellence. Hun rådgiver og coacher i dag firmaer i, hvordan de kan forbedre deres service og opnå den bedste kundeoplevelse som et led i deres branding strategi.

Hun har de seneste år udviklet sin ekspertise om Service Excellence i Singapore og nu i Danmark.

Pris: 150 kr.

(50% af beløbet doneres til ‘SMILfonden’)

Har du allerede et medlemsskab hos Inspired Beyond Babies, er det selvfølgelig gratis. Du skal blot anvende den kode, du har fået fra os, når du tilmelder dig foredraget.

Første gang du tilmelder dig, skal du oprette dig som bruger og indtaste dine oplysninger som angivet.

Foredraget er afholdt
Dato

Onsdag den 10. juni kl. 10:00 – 11.30

Sprog

Foredraget bliver afholdt på dansk.

Tilmelding

Først-til-mølle dog senest mandag den 8. juni 2020. Webinaret er for ALLE, og man vil få tilsendt et link til Zoom 24 timer før webinaret starter, så hold øje med din mail og dit spam-filter.

Sted

Online via Zoom.