De danske forbrugere taler om bæredygtighed som aldrig før. De ved, at deres egne handlinger kan være med til at trække verden i en mere bæredygtig retning. De siger også igen og igen, at de er villige til at betale mere for bæredygtige produkter. Men hvorfor afspejler det sig så ikke i højere grad i deres forbrugsvaner? Hvad skal der til, for at man som virksomhed kan vinde både forbrugerhjerter og markedsandele gennem en moderne form for bæredygtighed og ansvarlighed?
Nicoline Olesen kommer og deler indsigter og erfaringer om, hvad der skal til for at arbejde med en ambitiøs ansvarlighedsstrategi, som ikke kun ser flot ud på papiret, men som lever indefra og formår at involvere og engagere medarbejderne og som inddrager forbrugerne, så de bliver aktive fans. Og på den måde skaber reel værdi for både samfundet og forretningen.
Nicoline Olesen er foredragsholder og corporate activist i Märk, som hjælper danske virksomheder med at finde, formidle og forløse deres samfundsambition.
(Inklusiv forplejning – inkluderer dog ikke mad til den lille. Det bedes mor eller far selv sørge for).
Har du allerede et medlemsskab hos Inspired Beyond Babies, er det selvfølgelig gratis. Du skal blot anvende den kode, du har fået fra os, når du tilmelder dig foredraget.
Første gang du tilmelder dig, skal du oprette dig som bruger og indtaste dine oplysninger som angivet.
Torsdag den 19. december kl. 10:00 – 13:00
Foredraget bliver afholdt på dansk.
Først-til-mølle dog senest onsdag den 11. december 2019.
Operate, Jesper Brochmands Gade 10, 2200 København N